Przedstawiamy partnerów! Bezalkoholowe.com

Witajcie. Postanowiłyśmy bliżej przybliżyć Wam partnerów naszego spotkania. Zaczynamy od Bezalkoholowe.com Właściciele firmy pokazu...

Witajcie.
Postanowiłyśmy bliżej przybliżyć Wam partnerów naszego spotkania.
Zaczynamy od Bezalkoholowe.com



Właściciele firmy pokazują, że można pić alkohol bez procentów. Wychodzą naprzeciw matkom, kierowcom, osobom, które nie mogą spożywać napojów wyskokowych.
W swojej ofercie posiadają piwa, wina i szampany bezalkoholowe z całego świata.
Już nie musimy odmawiać sobie lampki wina tylko dlatego, że będziemy prowadzić lub z powodu dzieci. Teraz możemy postawić na bezalkoholowe napoje, które smakują tak jak te z procentami.

Zapraszamy na stronę firmową, tam poznacie asortyment, przeczytacie historię firmy, a także m.in. dowiecie się jak produkowane są piwa pozbawione alkoholu.

Bezalkoholowe.com ma również swój Fan Page na Facebooku. Jeśli chcecie być na bieżąco, zapraszamy: kliknij tutaj

Znacie bezalkoholowe ? :)

Zobacz również

7 komentarze

  1. Ja nie znam. Kiedyś coś słyszałam, ze takie cuda są, ale w sumie nigdy bliżej się temu nie przyjrzałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa alternatywa :) Chętnie poznam bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego to nie wymyślą! Ciekawa jestem jak smakuje alkohol bez alkoholu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Win bezalkoholowych jeszcze nie miałam okazji próbować, ale jak dla mnie piwa pozbawione alkoholu dalej smakują jak piwa :)

      Usuń
  4. Same plusy, winko bez alkoholu, to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń