Soutache Arco Iris

Nasz kolejny partner to Arco Iris Artystyczna Biżuteria. Pani Basia ręcznie wykonuje biżuterię w stylu sutasz. Autorka sutaszowej b...

Nasz kolejny partner to Arco Iris Artystyczna Biżuteria.
Pani Basia ręcznie wykonuje biżuterię w stylu sutasz.

Autorka sutaszowej biżuterii o sobie:

"Moja przygoda z sutaszowym haftem trwa już prawie trzy lata. A zaczęło się całkiem niewinne... Szukając ciekawego prezentu natknęłam się na prześliczną biżuterię sutasz, która przykuła moją uwagę i bardzo chciałam się czegoś więcej o niej dowiedzieć.
Oczywiście niezastąpiony okazał się w tej kwestii internet
Trafiłam na pierwsze, proste tutoriale i tak się zaczęło...
Powstała pierwsza broszka i małe drobiazgi dla sióstr Szyłam dla siebie, bliskich i to było dobrą szkołą. Opanowałam podstawy i dalej już było coraz lepiej.
Sutasz stał się prawdziwą pasją, odskocznią od codziennych zajęć, pracy. Choć zajmuje sporo czasu i często na efekty trzeba długo czekać, to daje mi dużo satysfakcji. Myślę, że to uczucie towarzyszy mi szczególnie wtedy, gdy moje prace trafiają do przyszłych Panien Młodych Satysfakcja i zadowolenie stają się również takim motorem napędowym do dalszej pracy nad sutaszem, do wprowadzania nowych rzeczy, tworzenia nowych wzorów.
A najważniejsze dla mnie w sutaszu jest to, by wkładać w tą pracę dużo serca, wówczas wszystko wychodzi dobrze i radością tworzenia można dzielić się z innymi ."

Zapraszamy na blog Arco Iris: Tutaj
oraz na Facebook'a: Tutaj

Zobacz również

2 komentarze