Sire.pl- stwórz sobie gadżet.

Marka Sire.pl  powstała w 2014 roku, jednakże przejęła sklep internetowy MojKubek.pl (powstał w 2009). W sklepie możemy stworzyć persona...


Marka Sire.pl powstała w 2014 roku, jednakże przejęła sklep internetowy MojKubek.pl (powstał w 2009).
W sklepie możemy stworzyć personalizowane gadżety: kubki, podkładki pod myszkę, podstawki pod kubki, puzzle, ze swoim własnym nadrukiem i napisem.

Wystarczy przesłać do Sire.pl wybrane przez siebie zdjęcie lub grafikę, a całą resztą zajmie się firma. Doda napis, zadba o kolor i czcionkę.

Nie musimy martwić się o towar podczas przesyłki, ponieważ Sire.pl pakuje go bardzo starannie. Czas wysyłki to 24-72 godziny. Jak na produkty personalizowane- bardzo szybko!
Obsługa sklepu jest bardzo miła.
Kubki, które otrzymacie Sire.pl stworzyli praktycznie sami. My wysłałyśmy logo, cała reszta została dokończona przez firmę. Efekty pracy zobaczycie już w sobotę :)

Zapraszamy na stronę internetową: Tutaj
oraz Facebook'a: Tutaj

Zobacz również

2 komentarze

  1. o jacie uwielbiam kubki, mam ich tyle, ze miejsca mi brak :P jak tylko mam okazje i coś mi wpadnie w oko to kupuję (chociaż ostatnio nic nie kupiłam :P ) albo mąż mi kupuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kubki <3 Już nie mogę się doczekać kiedy dorwę go w łapki ;)

    OdpowiedzUsuń